(044) 287-87-87
UK

Питання і відповіді

1. Як придбати квиток?

Оформити замовлення і сплатити на сайті або ж в касах в Києві.

2. Як оплатити квиток?

1. На сайті карткою будь-якого банку
2. На сайті через Apple Pay, G-Pay, Masterpass
3. Готівкою або карткою у касах

3. Що робити і куди бігти, якщо квиток не прийшов на e-mail?

Спершу перевірте папку Спам / Небажана пошта (інколи лист із квитком губиться саме там).
Перевірте свій особистий кабінет на Parter.ua. Кабінет створюється автоматично, авторизація проходить за електронною адресою, яка була вказана при оформленні замовлення. Якщо забули пароль, скористайтесь формою "Забули пароль?".
Переконайтеся, що платіж пройшов успішно (зв'яжіться зі своїм банком, якщо оплачували карткою VISA / MasterCard), а потім надішліть запит на [email protected]

Через пандемію наші менеджери поки що працюють із понеділка по п'ятницю з 10:00 до 19:00.

4. Як повернути кошти за квиток?

Ознайомтесь з умовами в розділі «Повернення».

5. На квитку вказано не моє ім'я. Чи можу я скористатись ним?

Так, при вході сканують унікальний штрих-код квитка. Ім'я, яке на ньому зазначено, не має значення (лише зрідка квиток може бути іменним, про що вам повідомлять під час оформлення замовлення). Тому ви без проблем можете купувати квитки для своїх друзів і близьких.

6. Що робити, якщо квиток на бланку загублено або знищено?

Щоб відновити квиток, надішліть запит на [email protected], вказавши в темі «Втрата квитка». Опишіть ситуацію і вкажіть номер телефону, який було зареєстровано при купівлі квитка, а також всі інші деталі замовлення, які у вас є (номер замовлення, місце купівлі, ім'я та прізвище тощо). Також додайте фото паспорту для додаткової ідентифікації особистості. Після перевірки запиту менеджер прийме рішення про відновлення квитка в разі, якщо отримає достатньо доказів того, що ви і є покупцем квитка.

7. Чи можна перевірити достовірність квитка, який придбано не в Parter.ua?

Ні. Parter.ua не несе відповідальність за придбані з рук квитки. Навіть якщо квиток присутній у нашій системі, це не гарантує прохід на подію.

8. Що таке Збір за послуги?

Це плата за обробку замовлення, сервіс і нашу роботу.