|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВІЙ. Раду Поклітару за мотивами повісті Миколи Гоголя На сцені МЦКМ Жовтневий палац – балет Олександра Родіна «ВІЙ» за мотивами повісті Миколи Гоголя у постановці Раду Поклітару, головного балетмейстера Академічного театру «Київ Модерн-балет» Постановний склад: Лібрето, хореографія, постановка – Раду Поклітару Художник костюмів – Дмитро Курята Відеоконтент – Ольга Нікітіна Балет «Вій» у постановці Раду Поклітару – містична історія за мотивами повісті Миколи Гоголя – притча про віру і зневір’я, про випробовування людської душі і сили духу. Божевільна історія, яка трапилася зі звичайним студентом Хомою Брутом, розповідь про те, що буває, коли віра у власні можливості недостатньо міцна, а сон все важче відрізнити від реальності. Емоції, пристрасті, відчай, боротьба з власними демонами. Як розпізнати зло, яке іноді набуває лику безневинного і прекрасного створіння? Як протистояти самому ВІЮ? Хто ж він – Вій? Сон, нечиста сила чи явні реалії сьогодення… Новий балет увібрав у себе кращий досвід головного балетмейстера Академічного театру «Київ Модерн-балет» Раду Поклітару – стильний мікс –музики та хореографічного вирішення, неповторних костюмів, унікальних декорації та, вперше, надсучасних технологічних візуальних ЗD-спецефектів, які ще не використовувалися у сучасному українському танцювальному театрі. Спеціально до вистави музику написано українським композитором Олександром Родіним. У балеті всі персонажі зберегли свої імена, та не варто чекати ілюстрації всім відомого сюжету. Режисерське прочитання Раду Поклітару – це завжди творче переосмислення місця дії, пропонованих обставин і вчинків героїв.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
|