|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«ЛЕБЕДИНЕ ОЗЕРО» від провідного хореографа сучасності Раду Поклітару «ЛЕБЕДИНЕ ОЗЕРО» П. І. ЧАЙКОВСЬКОГО Балет на 2 дії Лібрето, хореографія та постановка – Раду Поклітару Сценографія – заслужений діяч мистецтв України Андрій Злобін Художник костюмів – Ганна Іпатьєва Асистент хореографа – заслужений артист України Анатолій Козлов Художник світла– Олена Антохіна Звукорежисер – Олександр Курій «Я знав давно, що, рано, чи пізно, поставлю власне «Лебедине озеро». Знав, що геніальна музика Чайковського, яка супроводжувала мене все життя – від раннього дитинства – виллється у нову хореографію, в новий сюжет. Але коли цей час прийшов, я почав свою першу репетицію з побоюваннями й трепетінням... Як розповісти мовою танцю історію про те, що ми маємо боротися за право бути самими собою – чого б ця внутрішня свобода нам не коштувала? В людини лише одне життя, й прожити його треба щиро й чесно. Прожити із власним обличчям – які б маски й іпостасі не нав’язувала навколишня дійсність. Маленький білий лебідь живе в кожному з нас. Просто в одних він помітний, а інші навіть не здогадуються про його існування…» Раду Поклітару «Лебедине озеро» – найвідоміша балетна легенда, своєрідний синонім, власне, слова «Балет». Геніальна музика Петра Ілліча Чайковського – це головна складова постійного грандіозного успіху вистави, котра – вже понад 130 років – не сходить зі сцен театрів у всьому світі. У виставі хореографа Раду Поклітару, задум якої довго виношувався, абсолютно змінено сюжет. Це – не звична казка про Принца, котрий зустрів і покохав дівчину, перетворену злим чарівником на лебедя. Автор створює балет-притчу, балет-роздум про неможливість жити, зраджуючи своєму істинному єству. Існування в чужій подобі, проживання не свого життя й долі – це страшний вирок. Маленький лебідь, проти власної волі перетворений на хлопчика, має пройти через страждання, випробування, удари долі. Кохання приходить до нього лише в примарних снах. Нарешті, він отримує свободу, але запізно – нитка життя обірвалася... Мова сучасного танцю, якою оповідається цей балет, допомагає домогтися яскравого співпереживання глядачів. Фантастичні декорації, створені сценографом Андрієм Злобіним, занурюють нас у фантасмагоричний світ двору Ротбарта – «доктора Франкенштейна», який вміє на операційному столі переробляти сутності живих істот. Костюми художника Ганни Іпатьєвої дають можливість артистам надзвичайно точно й образно створювати, як образи людей з оточення Ротбарта, так і містичних ельфів-лебедів – із снів головного героя. Раду Поклітару відкрив сучасній Україні унікальне театральне явище — «КИЇВ МОДЕРН-БАЛЕТ», який створює і популяризує на кращих сценах світу зразки модерного українського балету.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
|