APP
Mobile application – All tickets without service charge!
Logo Slogan UA EN RU
«   November 2019   »
  mo tu we th fr sa su
      1 2 3
  4 5 6 7 8 910
»11121314151617
»18192021222324
»252627282930 
«   December 2019   »
  mo tu we th fr sa su
»       1
» 2 3 4 5 6 7 8
» 9101112131415
»16171819202122
»23242526272829
»3031     
«   January 2020   »
  mo tu we th fr sa su
»   1 2 3 4 5
» 6 7 8 9101112
»13141516171819
»20212223242526
»2728293031  
«   February 2020   »
  mo tu we th fr sa su
       1 2
  3 4 5 6 7 8 9
»10111213141516
»17181920212223
»242526272829 
«   March 2020   »
  mo tu we th fr sa su
        1
» 2 3 4 5 6 7 8
» 9101112131415
»16171819202122
»23242526272829
 3031     
«   April 2020   »
  mo tu we th fr sa su
»   1 2 3 4 5
» 6 7 8 9101112
 13141516171819
 20212223242526
 27282930   
«   May 2020   »
  mo tu we th fr sa su
      1 2 3
  4 5 6 7 8 910
»11121314151617
 18192021222324
 25262728293031
«   June 2020   »
  mo tu we th fr sa su
» 1 2 3 4 5 6 7
  8 91011121314
 15161718192021
 22232425262728
 2930     
Шуман. Любов поета big

Шуман. Любов поета






“Шуман. Любов поета”

Цей концерт неймовірна історія кохання. Розповідь про любов двох композиторів до однієї жінки, ім'я якої Клара Вік. Найвідоміший цикл Роберта Шумана «Любов поета» у виконанні баритона Андрія Кошмана у супроводі піаніста Ігоря Рябова прозвучить поруч із останньою вокальною роботою Йоганнеса Брамса.

Що їх об'єднує? Відверті емоції та сильні почуття. Перший з них було написано в один із найщасливіших років життя Шумана. Після багаторічної боротьби він нарешті одружився з Кларою Вік, яка була його єдиним коханням упродовж життя. 1840-й рік вважають «роком пісень» Шумана. Саме за цей період композитор написав більшість своїх вокальних творів. Його зацікавило «Ліричне інтермецо» з «Книги пісень» Генріха Гайне, де поет оспівує кохання, що є вічним та безсмертним, попри всі страждання. Адже саме любов може подолати усі перешкоди. 

Клара Вік познайомилася з Йоганнесом Брамсом, який був на 14 років молодшим за неї, у 1853 році. Молодий композитор закохався у талановиту піаністку та дружину Шумана. Понад 40 років їм судилося бути разом.

Свій останній вокальний цикл «Vier ernste Gesänge» (Чотири серйозні наспіви) Брамс написав на біблійні тексти. Це глибоко філософський твір, який за жанром наближається до сольної кантати. У перших трьох частинах використано тексти зі Старого Заповіту. Це роздуми про життя та смерть. У музиці ви відчуєте близькість розставання Клари та Брамса. І лише у фіналі композитор звертається до новозавітного послання апостола Павла до коринтян, яке несе втіху та стверджує силу любові: «Коли я говорю мовами людськими й ангольськими, та любови не маю, то став я як мідь та дзвінка або бубон гудячий!... А тепер залишаються віра, надія, любов, оці три. А найбільша між ними любов!»

Виконавці:

Андрій Кошман – баритон, соліст формації Nova Opera. Його виконання вирізняє яскравий тембр та витончена інтерпретація вокальних творів. Освіту здобув у Національній музичній академії України у класі Валерія Буймістера. Андрій спеціалізується на виконанні сучасної музики, також в його репертуарі провідні баритонові партії в класичних операх «Дон Жуан» Моцарта, «Севільський цирульник» і «Шлюбний вексель» Россіні, «Євгеній Онєгін» та «Іоланта» Чайковського, «Алєко» Рахманінова, «Телефон» Менотті, «Уявлення про душу і тіло» Кавальєрі, «Богема» Пуччіні та не лише. З 2014 року Андрій Кошман у складі формації Nova Opera взяв участь у прем'єрах сучаних опер «Коріолан», «IYOV», «BABYLON», «ARK», «Wozzeck», «НепрОсті», «AEROPHONIA» та «ГАЗ». Упродовж останніх сезонів він виступав на таких європейських та американських майданчиках як Віденьска філармонія, Македонський театр опери та балету, театр Шекспіра у Гданську, Львівський національний театр опери та балету, Національна опера України, театр HERE в Нью-Йорку на фестивалі сучасної опери PROTOTYPE, голландський Rotterdamse Schouwburg та Новий театр Люксор на фестивалі Operadagen Rotterdam, на якому в травні 2018 відбувся його сольний концерт. У грудні 2018 в Києві у Великій залі Національної музичної академії України відбувся його перший сольний концерт у супроводі симфонічного оркестру.

Ігор Рябов – музикант, який має свій особистий погляд на твори які він виконує, та професійно інтерпретує стилі різних епох та напрямків. Його індивідуальність яскраво проявляється, як у мініатюрах, так і у п'єсах великої форми. Уміння одночасно відображати кілька ліній розвитку допомагає йому виявити в кожному творі багатоплановість драматургії. У своїй грі він органічно поєднує спонтанність творчих рішень з тонким музичним смаком. Ігор Рябов почав навчання у Київській Середній Спеціалізованій Музичній школі ім. Лисенка у класі Ірини Олексіївни Ліпатовой, а закінчував її в класі професора Ігоря Михайловича Рябова. Після вступу в Національну музичну академію України Ігор продовжив своє навчання в класі Сергія Ігоровича Рябова, продовживши традиції своєї музичної династії. Нині Ігор активно концертує у різних залах України та світу: Національна філармонія України, Будинок органної та камерної музики, Концертний зал Школи Люсі Мозес (Нью-Йорк), Меркин Холл (Нью-Йорк), Зал імені Глазунова Петербурзької Національної Консерваторії (Санкт-Петербург), Концертний зал Острови Родос (Греція), малий зал Білоруської державної філармонії (Мінськ), Великий зал Білоруської державної академії музики (Мінськ), музей «Панчо Владигерова» (Софія), Моажень Холл (Фундан, Португалія).

Шуман. Любов поета Шуман. Любов поета

Олег Винник
Хор ім. Г.Г. Верьовки
За сімейними обставинами
«Женский Квартал»
Доктор знає все
Макаров, Фомін
Arsen Mirzoyan
Лайма Вайкуле
Баядерка
Дискотека 80-х
Voice of the Symfo Rock
Головна Новорічна Ніч країни!
Квартал 95, Тіна Кароль...
NOTRE DAME de PARIS
"SUKHISHVILI"
ROCK SYMPHONY
Visa
  • © 2006–2019 Parter.UA Ltd