UA EN RU
«   December 2016   »
  Mo Tu We Th Fr Sa Su
»    1 2 3 4
» 5 6 7 8 91011
»12131415161718
»19202122232425
»262728293031 

"Тригрошова опера"
Гастролі.




"Тригрошова опера"
Гастролі.

"Тригрошова опера"
Гастролі.

Волинський академічний обласний український музично - драматичний театр імені Т.Г.Шевченка

Б. Брехта, муз. К. Вейля

в перекладі з німецької Б. Тена та В. Хомічевського

Розпуста, розбій, крадіжки, вбивства, здирництво, обман... Це, як відомо, далеко неповний перелік того, що ми називаємо „виразками на тілі здорового суспільства”. Та ж чи можна в такому разі назвати здоровим саме тіло, чи ж не воно й породжує те, чого ми так цураємось? А що, коли подивитися на проблему із середини, на мить забувши про упередженість? Можливо, це і є ті ліки, яких шукаємо? Тож давайте спробуємо не відвертатися, за звичкою, а глянути правді у вічі...

Відомий лондонський бандит Макхіт, на прізвисько Меккі-ніж, переконавшись у своїй безкарності, затіває „найсміливішу витівку”- одружується із дочкою короля жебраків Поллі Пічем, що, як виявилося, може коштувати йому життя...

Режисер-постановник – Петро Ластівка

Диригент – Микола Гнатюк

Художник-постановник – з. діяч мистецтв України Казимир Сікорський

Балетмейстер – Володимир Замлинний

Хормейстер – Олександра Дацик

Концертмейстер – Ярослав Зеленов

«Тригрошова опера» як матеріал дає більше можливостей для актуалізації відповідно до «поточного моменту». І театр використовує їх, проте – треба віддати йому належне – без зайвого педалювання, без перевдягання персонажів у сучасний одяг і залучення нинішніх шлягерів-одноденок. Таблички («Жертва економічної кризи», «Жертва сексуальної експлуатації», «Жертва підвищення комунальних платежів» та – апофеоз – «ЖИртва пАліСЕЦЬкого свавілЬ’Я») і тексти жебраків («Подайте жертві повені на Закарпатті, у мене хата згоріла!»); приспів військового маршу, де «Пешавар» ненав’язливо замінено на «Цхінвал», окремі вкраплення актуальної лексики («Ти залишив мені бандформування з розширеною мережею корумпованих зв’язків») – все це є цілковито в дусі класичного прислів’я Sapienti sat – «Розумному достатньо».

Та тут також не обходиться без витворів бурхливої фантазії П.Ластівки: він вигадує не лише урочисті виїзди монументальної, напудреної, із пластикою механічної ляльки Королеви (Наталія Мельничук) на величезній дерев’яній чорно-білій конячці, а й, головно, наскрізного персонажа у фраку й у циліндрі, позначеного у програмці як «Він» (Олександр Пуць), – такого собі майже безсловесного, лукавого та іронічного Диявола, який всякчас перебуває десь поряд із персонажами і «матеріалізується», якщо хтось похапцем згадує чорта. У фіналі, коли кримінальні гроші з його рук по ланцюжку потрапляють до королівської скарбниці (тобто помилування Меккі відбувається, по суті, завдяки хабареві), Він раптом зникає, лишивши по собі перебільшено страхітливу маску. І все перекривається – уже у повній темряві – дитячим голосом, який виголошує десять заповідей. Буяння зла, користі та зрадництва, які в дотепному викладі Б.Брехта та віртуозній музичній оздобі П.Вайля набувають певної привабливості, таким чином, скасовується принциповим для постановника непохитним моральним імперативом.

Dear customer, you can order and buy tickets on «"Тригрошова опера" Гастролі.», which will be - at The Franko Theatre You can buy E-ticket, payment VISA / Mastercard, or take advantage of the largest network of offices in Kyiv, or courier service.